Wywiady

Sylweta Moniki, dziewczyny która realizuje swoje marzenia

Kim jest Monika

Mam 27 lat , mieszkam w Sanoku na Podkarpaciu, do którego powróciłam rok temu po kilkuletniej tułaczce po świecie.  Zaliczyłam Stany Zjednoczone , Holandię , a później Kanadę i to jest odpowiedz na drugie pytanie bo tam w końcu rozpoczęłam naukę do mojego obecnego zawodu którym jest trener personalny, trener Crossfit i trener podnoszenia ciężarów.

A photo posted by _monika_chec (@_monika_chec) on

Do Kanady poleciałam już z takim zamiarem. Wymyśliłam sobie ze będzie mnie tam stać na to żeby opłacić szkolenia a może nawet załapie się gdzieś do pracy jako trener żeby zdobyć niezbędne doświadczenie i tak tez się stało. Pracując jaka pełnoetatowa sprzątaczka domów prywatnych zarabiałam wystarczająco dużo aby pozwolić sobie najpierw na szkolenie personalnego trenera.

monika

Dodatkowym plusem było to, iż mieszkałam bardzo blisko małej siłowni na której trenowało wielu trenerów personalnych i w ten sposób uczyłam się tej pięknej sztuki jaka jest kulturystyka . Nie powiem ze było łatwo śle wyglądałam zajebiście, czułam się zajebiscie i cały swój wolny czas poświęciłam na ćwiczenia i naukę .

Po 2 latach kulturystyki postanowiłam coś zmienić . Zapisałam się na Crossfit . Ze strachem w oczach wybrałam się na pierwsze zajecia .

Nigdy nie zapomnę tych martwych ciągów i wall balli.
Amrap 20 w parach.
12 martwych
12 wall bal

Masakra. Ale dałam radę przeżyłam zakochałam się w tym i zrobiłam trenera Crossfit lvl1.

Zamieniłam siłownie blisko domu na siłownie oddalona o 1.5 godziny autobusem w jedna stronę ale co tam. Trudno się mówi. Nieraz były momenty ze wstawałam o 3:30 rano żeby dojechać na 5 rano na zajęcia. Piękne wspomnienia .

Po powrocie do Polski bardzo chciałam załapać się do pracy w siłowni Crossfit ale niestety po pierwsze w Sanoku nie ma a po drugie w jednej siłowni powiedziano mi ze się nie nadaje wiec postanowiłam otworzyć crossboxa.

monika

Co to jest?

Jest to siłownia Crossfit ale bez afiliacji tzn nie mam wykupionego pozwolenia żeby używać nazwy Crossfit . Poza tym nie różni się niczym . No może z tym ze mój box jest mniejszy niż zwykle. Ale dajemy radę .;)

 Dlaczego taki trening ?

Daje on największe efekty (moim zdaniem) w najkrótszym czasie o ile dieta jest trzymana w sposób prawidłowy.  Jednak nie jestem zwolennikiem robienia tylko crossa. Wprowadzam elementy kulturystyczne , lub typowo siłowe praktycznie każdego tygodnia.

Także nie tylko cross ale i kulturystyka i ciężary i bieganie i wszystko inne co tylko się da o ile ma to jakikolwiek sens , w imię zasady „dont work hard, work smart”.

Moje pasje ?

Gotowanie, zdrowa żywność, dietoterapia, 😉

 Plany na przyszłość ?

Napewno chce się rozwijać, mam zamiar zrobić kurs trenerski w polskim związku podnoszenia ciężarów (w tej chwili mam Crossfit weightlifting).  Kurs dietetyczny na wszystkich 3 poziomach.  Chciałabym rozwinąć cross w Sanoku oraz okolicach . Chce żeby ludzie wiedzieli co to jest i z czym to się je . Nie chce żeby się tego bali.

Chciałabym w przyszłości przenieść się do większej hali gdzie będę mogła powiesić liny kolka gimnastyczne, gdzie Brdzie więcej miejsca na wszystko i dla wszystkich 🙂

Planem na przyszłość jest tez powrót do formy z początków mojej kariery bo teraz trochę się zaniedbałam ale to da się zrobić .

Dziękujemy serdecznie za wywiad. Powodzenia
TrenerGURU

http://monikachec.trenerguru.pl/

Athletic girl
Dlaczego warto z TrenerGURU